پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183160
ابتکار سايپا در بازار راکد خودرو نتيجه داد
استقبال گسترده از طرح فروش اتوخدمت سايپا
تاریخ انتشار : 1394/07/13 09:51:20
نمایش : 1367
طرح اتوخدمت سايپا ابتکار جديدي است که در آن مشتريان با پرداخت مبالغ اوليه ثبت‌نام، نسبت به زمان تحويل خودرو خود در بازه‌هاي زماني سه، شش و ٩ ماه و همچنين يک‌ و دو ساله، اختيار عمل دارند و در همين مدت نيز سود مشارکت با عنوان هزينه سفر به صورت منظم و ماهيانه به حساب آنها واريز خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار و به نقل از شرق اين طرح که امکانات و خدمات جديدي نظير تعيين زمان تحويل خودرو از سوي مشتري و پرداخت هزينه سفر ماهيانه به حساب مشتريان، ازجمله ويژگي‌هاي آن محسوب مي‌شود، توانسته بازار راکد خودرو را تکان دهد و مردم را به حضور در نمايندگي‌هاي اين شرکت خودروسازي در سراسر کشور ترغيب کند.

براساس اين گزارش، اين طرح توانسته در ١٠ روز گذشته جايگاه درخور‌توجهي در ميان مشتريان و سرمايه‌گذاران پيدا کند و آمار، حاکي از افزايش روزانه تقاضا براي ثبت‌نام در اين طرح است.

با توجه به اينکه علاوه‌بر مبحث فروش خودرو، عمده ويژگي‌ اين طرح برخورداري از قابليت سرمايه‌گذاري کوتاه‌مدت و ميان‌مدت آن است، به ‌نظر مي‌رسد در صورت ادامه، مي‌تواند مشتريان بيشتري را به نمايندگي‌هاي سايپا بکشاند.

طرح اتوخدمت سايپا ابتکار جديدي است که در آن مشتريان با پرداخت مبالغ اوليه ثبت‌نام، نسبت به زمان تحويل خودرو خود در بازه‌هاي زماني سه، شش و ٩ ماه و همچنين يک‌ و دو ساله، اختيار عمل دارند و در همين مدت نيز سود مشارکت با عنوان هزينه سفر به صورت منظم و ماهيانه به حساب آنها واريز خواهد شد. اين در‌حالي است که هيچ‌گونه افزايش قيمتي در خودروهاي تحويلي لحاظ نخواهد شد و مشتريان، خودروهاي ثبت‌نامي خود را براساس قيمت‌هاي کنوني دريافت خواهند کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html